Incilara Normalde yaklaşık 1 aydır hep agulardi ses çıkarır bize karşılık verirdi şu 1 haftadir hiç ses çıkarmıyor bizi dinliyor sadece ve gülmüyor yani sessizce gülüyor hiç kahkaha olarak değil normal mi? 4 aylık bu arada
Enesinannesi1 Incilara bizimkide öyle canım çok heycanlanırsa oda 1 kere gülüyor ve geri susuyo özledim kedi yavrusu gibi çıkan sesini 🤷♀️
gokceyasss Incilara sesini keşfetmiştir o yüzden sürekli yapmıştır sıkılınca da bırakmıştır endişe etmeyin 🌸
Elevka_96 Incilara arada yapıp bırakıyorlar benimki 5 aylık uzun zamandır ses çıkarmıyordu sabah kalktım gene çığlık bastı akşama kadar bağırıyor benimki
Incilara Enesinannesi1 kaç aylık sizinki ay ben de çok özledim nasıl kendi kendine konuşur ses çıkarırdı hiç susmazdı şimdi sadece bakınıyor sesi çıkmıyor
gokceyasss Incilara evet yeni öğrendikleri şeyleri bi süre sürekli yapıyorlar sonra da bırakıyorlar yeni bi şey daha öğreniyorlar
Sevgiela Bizde 11 aylığız 10 gün gülümsedi ama hiç bir şey söylemedi baba mama cici diyen bebek gitti tepkisiz bir bebek geldi sonra tekrar başladı konuşmaya dönemsel olabilir birde 4. Ay atağından çok çektik biz o da olabilir
Nisan4523 Incilara 3.ay atağından itibaren bazı sesleri çıkarmayı bırakması normalmiş. Daha güzel seslerle gelecek yakında karşınıza inşallah. Harika haftalar kitabını öneririm. Orada yazıyordu bu bilgi.
Bebegimm1 Incilara bir zman sonra agulama bitiyor bagirmalar ciglik atma kahkaha falan oluyor yani her donem bir seyler oluyor 😂