Oznur_0708 frambuaz bebek irmiği toz halinde bizşm yediğimiz normal irmik daha iri taneli bence çocuğu şişirmesin diye bebek irmiği daha mantıklı ben öyle kullanıyorm
frambuaz deniz-95 sız normal irmik kullandınız mı kullansam bırsey olur mu ki acaba ilk defa verecegım
deniz-95 frambuaz ben bebek irmiği aldım yeni. Ondan önce normal irmik kullanıyordum. Elinizde yoksa kullanın. Alma imkanınız varsa alın ama. Daha ince taneli olduğu için suda daha güzel çözülüyor.
frambuaz deniz-95 hıcbır yerde bulamadım e bebekte bıle kalmamıs onur markette var ama organık irmik yazıyor sadece oyuzden ne yapacayım dıye dusundum tesekkur ederım 🥰
deniz-95 frambuaz bulamadıysanız çok mühim değil. Sadece boyut farkı var. En fazla rondodan geçirirsiniz olur bebek irmiği😂😂 rica ederim 😇
Balyanak_annesi frambuaz ben bebek irmigi almadim ama kahve baharat ogtucum var ondan gecirip daha minik tane haline getirdim aynj şey sonucta
Danlacann frambuaz verilebilir ama bebek irmiği daha güzel ve pişirince taneli kalmıyor ben ikisini de denedim normal irmikli yaptığımı hiç yemedi bebek irmiği ile yaptığım her şeyi seviyor 😊