Kahroluyorum sanki evladım beni sevmiyormuş gibi hissediyorum 20 aylık hala daha anne demiyor sokaktan gecen biri gel dese gider beni aramaz bakmaz bile bana tek ben bakıyorum her anne gibi evladıma yetebilmek icin her seyi yapıyorum sadece emmek istediği zaman kucagıma geliyor hemen bazen de yemek yaparken gelip bacagımdan öpüyor ama genellikle bana vurmaya meyilli bugün kulagımı ısırdı lütfen ne güzel size bağımlı olsun istiyosunuz demeyin ben bana bağımlı olmasın istiyorum ama bağımız güçlü olsun istiyorum bu bi süreç mi yoksa hissettiklerim mi böyle düsündürüyor annelerim 😔