Busrab0 4 aylık yeni olduk hafif öksürük var doktorumuz allerset yarım ölçek kullanın dedi kullanan oldumu acaba ? İnternette 6 yaş altına kullanmayın yazıyor
Tgbygt Busrab0 Merhaba özellikle geçmiş olsun ben kullandım ama doktor bana çay kaşığının ucuyla ver demişti
Brokolilim Busrab0 Gece uyumadan ver çok huysuzluk yapar sabah vermeyin bizde kullanıyoruz bu mevsim alerjik bir mevsim olduğu için 3 yaş yarım ölçek kullanıyoruz biz size 4 aylık için fazla değil mi ?
Tgbygt Busrab0 evet bizde öksürük vardı sesi kısılmıştı 4 aylıktı kullandım şimdi 10 aylık olduk hala kullanıyorum oğlum alerjik bir bebek çünkü
Busrab0 Brokolilim doktor öyle dedi banada fazla geldi açıkcası güvenemedim yine günde 3 4 kez kuru öksürüğü var sadece şehir dışına çıktık ondanda olabilir belki kullanmayım en iyisi