Merhabalar,
Kızım 5 ay 15 günlük, doğduğundan beri gece uykuları çok uzundu kızımın. İlk iki ay iki saatte bir zorla uyandırıp emziriyordum. İki aydan sonra 4 bazen 5 saatte zorla uyandırıp emzirdim. 3 aydan sonrada doktorumuzun da onaylamasıyla uyandıkça emzirdim ve gecede 1 kez uyanırdı. Bazen hiç uyanmadığı geceler de oluyordu. 8 de uyur, 2-3 gibi uyanır emer uyur, sabah 6-7 gibi de güne başlayan kızım bir haftadır, 8 de yatıyor 10-11 gibi ağlıyor, tekrar uyutuyorum 1 de tekrar uyanıp emmek istiyor. Emziriyorum sonra 4 te bir daha emmek istiyor. Tekrar emziriyorum sabah da 7-7:30 da uyanıyor. Atak zamanında görünüyor ama daha önceki atak dönemlerinde hiç gece uykusu bozulmamıştı. Başına böyle bir şey gelen var mı? Tekrar düzelir mi ya da ne yapmam gerekir fikri olan var mı?