Medyaa devletin verdiği ilk çocukta 300₺ olan doğum parasını soruyorsan sigortaliya o 1 ay sonra falan PTT ye yatıyor kendin gidip çekiyorsun e devletten takip et onun dışında çalışmadığın maaş rapor ücretini soruyorsan ister iş başı yapınca toplu alıyorsun ister her ay maaş alıyor gibi SGK dan düzenli alıyorsun ben iban bildirdim ve her ay düzenli istedim o şekilde her ay düzenli olarak eksiksiz hesabıma yattı