İstanbul Bahçelievlerde Nisa hastanesinde doğum yaptım. 37+3te doğurdum miniğimi. Normal doğum oldu ama hemen arkasından ağır bir ameliyat geçirdiğim için normal doğum olmasının hiç bir avantajını yaşayamadım malesef 😞
Ama hastaneden çok memnun kaldım. 3 gün kaldım hastanede, kat hemşireleri bebek gibi baktılar bana sağolsunlar.