Komik mi trajikomik mi bilmiyorum ama benim hastaneye yatısim yapıldı. Doğum hikayesi bu arada.Kayınvalidem eşim ve ben varız odada. Serum takıldı sancılar veriliyor (suni) tabi suni sanciyi yaşayan bilir adamı delirtiyor . Bir yandan kayınvalidem yan koltuğu açtı uzandı ben tabi yiyorum kendimi gözümde ikisi de canavar gibiydi o süreçte. Eşim desen zaten yanımda geziyor sakin ol hayatım sakin ol tamam gecttiiiiiiii diyor sürekli. Sende sus be git annenin yanına yat dedim. Onlar bir yana diğer odadan kadının biri sancilaniyor iki gündür hemşireleri tekmeliyormus alttan muayane olmamak için. Açıklığima bakarken hemşireler kendi aralarında konuşuyorlardi. Eşine bagiriyormus kadın mahmuuuttttt gel nasıl koyduysan öyle çıkar diye ona çok gülmüştüm 😂