Merhaba anneler bugün kızıma banyo yaptırdık kızım bir kaç güne Yani 14 nisanda 2 aylık olacak tam banyo sonrası misler gibi olup tık bi anda gözleri kapattı uyudu yaklaşık 3 saattir uyuyor dahada uyur gibi Yani demek istediğim hawalar soğuk dedim küçük babasıyla ben tek beceremem dedim sık sık banyo yaptıramadım ben 2 aylık olana kadar bugünden sonra sık sık düşünüyorum ama ewim çok sıcak çünkü 10 gündür doğalgazım gece gündüz kapalı yani sizler hangi aralıklarla banyo yaptırıyorsunuz bebişe bide küweti war fileye uzatıp yıkadık yani sıkıntı yaşamadık kopar diye ürkütenler oldu beni bu durumu yaşayan war mı acaba sizler nasıl yıkıyorsunuz cwplaşalım