İkinci gebeliğim ama kızımda bukadar ayakta gezmiyordum sanırım ondan olsa gerek sürekli kasık ağrısı çekiyorum 14 haftanın içindeyiz sanki karnım kasılıyor çok anormal geliyor çünkü kızımda böyke ağrım yoktu .ağrı bacaklarıma belime vuruyor acaba diyorum bebeğe mi bişey oldu ,12 haftalıkken doktora sordum normal dedi ama ne bilim sürekli regl sancısı gibi bşde bebek büyüyünce karnımız kasılır ya bebek kendini toplamış deriz ,sanki aynı öyle karnım kasılıyor