Nurklc0 benim annemde doğumdan 1 hafta sonra yanildam ayrıldı, oglum kolik durmayan bi bebekti. Ama mecbur alışıyorsun eger bu düşüncelere daha çok kapilirsaniz alışman daha çok zor olur. Kendi kendini motive et yapabilirsin neden yapamayasin. Aksama yemeğin olmaz ekmek arası yapıp yersin, evin temiz olmaz kocana verirsin 2 dk süpürür silersin. Hersey geçiyor, sen annesin başarırsın. Kendini yıpratma, bebeğine odaklan, kendini stres yapma durmuyor, agliyor diye al kucağına kokunu ver ona. Elbet sakinleşecek. Allah yardımcınız olsn.