294129 Herkese merhaba.. 3 ay önce sezeryan doğumla ameliyat oldum. Fakat dikiş yerim kaşınıyor sizde de oldu mu acaba yazar mısınız
Tofki Kasinma iyilesme belirtisi bende de oluyor ara sira.. Dikis yerlerine bak gorunumunde bir problem yoksa endiselenme he eger sislik falan varsa doktoruna danisirsin.
294129 Herhangi bir şişlik vs bişey yok çok şükür görüntüsünde de birşey yok sadece kaşınıyor yorumlarınız için teşekkür ederim 💚