Merhaba kızlar, benim oğlum 3.5 yaşında bu zamana kadar doğumu sünnet düğünü doğum günleri falan takılan paralarla hep altın aldım koydum kenara. Şu an altınları bozdursam 120bin falan eder. Ben de 5 aydır calisiyorum her ay ayrı 2 çeyrek alıp birikim yapiyorum. Araba için. Ama ben peşinat biriktirene kadar arabalarin fiyatları artacak. Şimdi sorum şu siz bu durumda olsaydınız çocuğunuz altınlarını bozdurup araba için peşinat yapar mıydınız? Ben onu ileride oğlumun geleceği için düşünüyordum. Onun için verilen 5 TL yi bile harcamadim. Oğlum benim her şeyim. Eşimi eskisi kadar da sevmiyorum. çocuğumun takilarini bozduracagim eşim de araba sahibi olacak. Çok detaylı da yazamıyorum uzun olacak diye.