Oğlumda öyleydi yesin diye peşinde dolanırdım, annem hep kızım çocuk bu bi yer bi yemez yarın yemek yetiştiremezsin derdi. Dediği gibi 15 16. Aylarından bu yana doymak bilmeyen hiç zorlamadan kendiliğinden büyük adam gibi yiyen bi çocuk oldu çok şükür.