Kızımın idrar tahlili vermesi gerekiyor ama bir türlü veremedik. İdrar torbalarına idrar dolmuyor sürekli bezine gidiyor çiş 4 kez denedik napicagimi şaşırdım .eve geldik evde nasıl idrarını alabilirim ben 8.ayina yeni girdi sabah eşim işe giderken tahlilini goturcek torbalar olmuyor işe yaramıyor çok sinir oldum dünden beri uğraşıyorum ve olmuyor