Ranamiran Ağzı dolu tükürük mü desem balgammı anlayamadım garara sesi çıkarıyor ağlarken memeyi almıyor Asist diye bir şurup verdi doktor balgamlı öksürüğü vardı bu şurubu kullananlar varmı lütfen yardım edin