deniz-95 Alp_prens 40’ım çıkmadan oldum. Şu an kızım 5 aylık. 4 kez oldum toplamda. Doğumdan önce bile bu kadar düzenli değildi şu an gayet düzene girdi şaşkınlıklardayım😂😂
Minisim19 Oğlumda kırkım bitti hemen gelen ilk ayda regl oldum. Kız da nasıl olcak bakalım kırkım bitsin görücem. Sezaryenle oldu her ikiside. kızkardeşim doğumdan 9 ay sonra falan olmuştu o da sezaryen doğumdu. O
Mirosunannesi Alp_prens 6 ay sonra oldum ama hep gecikmeli geliyor 10 gün falan. sezeryan doğum yaptım