2bebelianne__ evet fiyatlar arttı maalesef. Açık mavi olan paketi kullandık canım. İlk doğduğunda iyiydi 1 paket(40 adet) bitirdik molfix iyiydi sızma vs. Olmadı pişik de yapmadı ama 2.paketi aldık büyüdükçe sızdırmaya başladı 1 saat içinde çok fazla taşıyordu o yüzden yarım bırakmak zorunda kaldım. 🤷🏼♀️