Aryabebek27 Merhaba güzel anneler, bize de Eylül de kreş yolu gözüktü. Aranızda fiyat almış olan var mı herhangi birinden? Ya da önerebileceğiniz bir kreş var mı?
Busratlas Ben gönderiyorum oğlumu 2500 TL veriyorum ama çok araştırdım hepsi 3000 TL aşağıya açmıyor ağızlarını