3 aylık bebeğim rüzgara çıkınca aniden nefes alamıyormuş gibi yapıyor bir telaşlanıyor normalde böyle bir problemi yok düzenli doktor kontrolüne de gidiyoruz her ay ama yaşayan varmı acaba rüzgardan bebek arabası dönünce normale dönüyor ama yüzüne vurunca bi nefes alamama heyecanlanma gibi yaşıyor