Kizlar bebegim alerjik 6 aylik 4 ay 20 gunlukken bülent sekerel ek gidaya gecirdi 2 hafta once yogurt yemesini istemisti ben cesaret edememistim 2 gun once 2 kasik verdim sevmedi ogun uykusuzluk yasamisti sabah dis gorduk ondan dedik bugun tekrar yogurt denedim baya baya yedi 2 saati gecti bundan sonra bi tepki olurmu ? Bir de ben herseyi tuketiyorum diyeti acali 2 hafta oldu bi tepki gormedim kakada kandi bizim sorunumuz arada dokuntu oluyodu