nazlimom_ Yenidoğan olduğu için 2-3 damla sıkacağım tüpün ağzını açtım tekrar kullanabilirmiyim bitene kadar
Reyhanasya 2 ya da 3 gün kullanabilirsiniz demişti eczacı zaten yeni doğan bebeklerde sürekli burun tıkanıklığı oldupu için hemen bitiyor