1prenses_annesii silikon göğüs ucunu takıp emzirdiğimde de canım çok yanardı fark etmemişti ama 2.haftadan sonra alışıyorsun acıya hemen uyuşuyor ben doğumdan bir ay önce göğüs ucu bakımına başladığım halde yine yara olmuştu her şeyi denedim 1 hafta sonra acısı azalmaya başlamıştı ama alışıyor insan, ben fucidin krem kullanmıştım işe yaramıştı,şimdi hiç acımıyor mesela 1 ay oldu doğum yapalı