Arzcbracr 6 ay 4 günlük ve 1 hafta yapamadı kakasını gliserin içerikli fitil verdim anında yaptı o gün 3 kez yaptı dolu dolu dalar 2 gün oldu yine yapamıyor ve çok kötü geçiyor uykuya dalamıyor ağrıları oluyor napmalıyım bı durumu yaşayan anneler varsa nolur yardımcı olsun 🤦🏼♀️ Kabız yapacak hiçbir şey de vermiyorum bebeğime
Nursena0606 Arzcbracr ek gıda alıyorsa mutlaka her yediğine 1 çay kaşığı zeytinyağı koy. Mama içiyorsa günde 2 kez 1 er çay kaşığı zeytinyağı koy. Emiyorsa yine 1 çay kaşığı zeytinyağı ver. Yani günde 2 çay kaşığı zeytinyağı mutlaka kullan. Ben 3 ay çektim. Düzenli bir şekilde zeytinyağı kullandım. Şimdi her gün yapıyor.
uzumlukek Arzcbracr canım benim bebeğim 8 aylık aynı sorunu bizde yaşıyoruz gün kurusu hurma incir kaynayıp robotta çekip veriyorum biraz işe yarıyor dene istersen
sevil541 Benim bebeğim doğduğundan beri kabız. İnanın her şeyi denedim. Duphalac içiyor, yüksek doz. O bile etki etmiyor. Mutlaka denemişsinizdir ama zeytinyağ, su ve bol lifli gıdalar vermenizi öneririm.
Arzcbracr sevil541 Allah yardımcınız olsun inşallah 🙏🏻 evet denedim elbette veriyorum bal kabağı çorbası hurma gün kurusu kuru üzüm her şeyi denedim
Arzcbracr Nursena0606 anne sütü alıyor zeytinyağı mutlaka veriyorum zaten ama henüz faydasını göremiyorum şuan
Arzcbracr uzumlukek deneyeceğim canım çok teşekkürler robottan geçirdikten sonra ekstra bir şey yapıyor musun ?