Oğluma ek gıdayı beceremiyorum çok üzülüyorum hep aynı şeyleri yiyor Elmalı irmikli muhallebi ,arada meyveler ,yoğurt ,omlet yoğurtlu çorba ,labne peynir bu kadar değişik kuymak falan yapıyorum severek yemedi şehriye çorbası yaptım severek yemedi ben ne yedirebilirim bu çocuğa dişi de çıkmadı kabızlık problemi var çok katı gıdaya da yüklenmek istemiyorum her gün aynı şeyleri yiyor diye vicdan azabı çekiyorum instagramdan tariflere falan bakıyorum mücver tost falan yapıyorlar benim oğlum yiyemez onları ya yoğurtlu çorbanın içinde tavuk dideliyorum onu bile iki saat çiğneyip öğütüyor arada büyük parçalar gidiyor hemen öksürüyor siz neler veriyorsunuz her gün 🥲