Çok geçmiş olsun benim ikizlerim geçirdi ne çektim bir ben bir Allah bilir ateş kusma vücutta yara şeklinde döküntü maalesef serum tedavisi aldık biz ondan sonra da evde 10 günde anca geçti söndü kendi kendine yaralar. Doktor bize sizde dışarı çıkmayın bir 10 gün falan başka çcouklara bulaşmasın sesi öyle yaptım sadece krem sürüyorsunuz deriye başka bir tedavisi yok arada ateş düşmez ise diye ateş düşürücü vs vermişti. Gerçekten Allahın hikmeti 1 hafta sonra kendiliğinden dökülüyor yaralar geçiyor. Sonra dikkat et tırnakları kırılıp düşüyor ama el ayak ağız hastalkığından 1 ay sonra falan doktor bunun da bu hastalıktan oldugunu yerine yenisinin çıkacağını korkmamam gerektiğini söyledi. Size de bilgi olur umarım. Çok geçmiş olsun ❤️❣️😍