Ya kızlar benim tek göğsümde Süt oluyor. Diğerinde bir haftayı aşkın çok az Süt oluyor ya nedenini bilen var mı? Başta iki göğsüm de aynı derecede Süt doluyordu sisiyordu. Ama bir göğsüm gitgide daha da az Süt üretmeye başladı. Şimdi emzirdikten sonra sağım yapıyorum ki artsın diye. Süt az geldiği için bebeğim de o göğsümü emmek istemiyor. Neden boyle oluyor bilen var mı kozlar nolur bisey söyleyin.