Merhabalar herkese. Kızım 1.5 aylık, şöyle bir sorunumuz var; ben çok ani sezaryen doğuma alındım, yani şöyle söyleyeyim sabah kontrole gittim hiçbir şeyden habersiz bebeğimin sıvısı azalmış aniden sezaryene aldılar 2 gibi. Neyse kızım doğdu, ama ne o ne de ben doğuma hazır değildik her şey çok ani oldu. Onun üstüne sarılık oldu 1 gün tekrar hastanede kalıp fototerapi aldık, bilenler bilir o makinenin içinde çocuğun durması işkence gibi geliyor ona. Yani tüm bunlardan dolayı mi acaba diyorum kızım sürekli korkuyor, her şeyden. Tık sesinde irkiliyor, geceleri birden bağırıyor avazı çıktığı kadar elini tutuyorum sonra tekrar uykuya dalıyor. Doğum travması mı acaba diye düşünüyorum, bazen memede bile ağlıyor üzgün üzgün, çok üzülüyorum onu öyle gördükçe 😔