Merhabalar anneler, kızımda pandemiden kaynaklı inanılmaz asosyallik var. Parkta ne çocuklarla diyalog kuruyor ne de başka bir şey yapıyor. Sadece etrafı izliyor bazen çocuklara gülümsüyor 🥲 sadece sevdiği şey salıncağa binip etrafı izlemek. Bu yaş grubu için normal değil gibi geldi? Sizin bu yaş aralığında çocuklarınız varsa sosyallik için neler yapıyorsunuz her türlü tavsiye alınır 🌼🙂