Adawwwa Kızlar bayram kıyafeti olarak önerebilceğiniz bir şey var mı ilk bayrammımız ve elbise tarzı giydirmek istiyorum salopet vs de olabilir ama böyle şeylerden hiç anlayan biri değilim yardım edebilir misiniz🥰
AyseAlyamm Adawwwa canım sıcak bı yerdeyseniz kısa tulumlar çok yakışır bı de uzun çorap giydirirsin çok tatlı olur 😊
Daphnemom Elbise tavsiye etmem çünkü hayal ettiğimiz gibi durmuyor ama çok şık çıtçıtlı tulumlar var kısa çorap ve bandana ile güzel durur ☺️