Yazaksami Sehhy bizim 1 yaşına kadar bütün aşılarında ateş olmuştu. Doktor olmaz dese de olmuştu. Max 38C 1 gün sürüp geçiyordu.
Nazmomy Sehhy 2.ay aşımızda hiç bir değişiklik olmadı 4.ay aşımızda oldu birazcık ateşimiz az da mızırdanmalar zaten 4 ay atağındayız
Denizvepasa Sehhy 1 nisan da olduk. Hem ataktaydık hem de aşı 37.6 ya kadar ateş yaptı. Ben geldikten 1 saat sonra ve 5 saatte bir calpol verdim. 3 gun huzursuzluk sürdü. Umarım siz de bir sey yapmaz
bebegimveben2901 Sehhy bizim olmadi ama.ben gece yatırmadan önce calpol verdim ne olur ne olmaz diye hemşire de dedi zaten gece de hep kontrol ettim çok şükür olmadi bisye