Sudee96 1 ay sonra gel dedi ilk ay %20 kayma olabiliyormuş nasıl muayene ediyor alttan mı yoksa ultrasonla mı bakıyor ?
HicisleriBakani Sudee96 benim ustten ultrason ile kontrol etti 3. Ayda tekrar muayene olmakta ve bu sure icinde asiri ikinma agirlik kaldirma falan gibi seylerden kacinmaya calisin.
Sudee96 YusufAybars ay ultrasonla bakıyor değil mi alttan sadece ? Benim aşırı canım acıdı takarken ondan soruyorum