ossleemmmm Merhaba kizlar. Bebegim 6.5 aylik ellerimden veya biseye tutunarak ayaga kalkiyo ve bu cok hosuna gidiyo. Kalkasinda sakinca olur mu ki daha erken mi yoksa bisey olmaz mi. Bu aylarda bunu yasayan veya bilgisi olan var mi
ossleemmmm Dondurmalikahve bicok kisi daha erken. Bacaklarina zarar verebilir falan dedilerde. Bende cocuk ne zaman isterse kalkar diye biliyorum. Sonucta ben zorla kaldirmiyorum kendi yapiyo bunu
Dondurmalikahve ossleemmmm Dediğiniz gibi kendi istemeyince zorlamamak gerek belli bir zamana kadar ama kendi istiyomuş benim ki 6 mı 6,5 aylıkken mı ne kalkıyodı kenarlara tutunup.