Tweetyy Ndrg-12 monitprlu istiyorsqn bilmiyorum ama xioami kullanıyoruz biz telefondan ya da tabletten izliyorum. Gece gorusu falan cok guzel 360 derece dönebiliyor ses duyuyorsunuz, isterseniz sizin sesinizde duyuluyor memnunum
Defneniciginannesi Ndrg-12 biz wewell çok ds memnunuz. Kendi kumandası var ordan bakıyoruz,ninni sesi var karşılıklı konuşma var,oda ısını gösteriyor biz bir sorun yaşamadık 🌟
EsZe Ndrg-12 vtech. 2bucuk yıldır kullanıyorum memnunum. Gece görüşü güzel. 1 kez zoom yapma özelliği var. Bebeğin gözü açık mı kapalı mı diye çok kontrol etmişliğim var. Ve 300 metreden çekebiliyor. O kadarını olmasa da epey uzaktan denedim gerçekten çekiyor. Evin içinde zaten hiç çekme sorunu yaşamıyorum. Ninnileri var kendisinin. 20 dk sonra otomatik kapanıyor. İhtiyaç olmuyor ama olursa ses gönderebiliyorsunuz. Sesiniz tabi biraz mekanik çıktıgı için o özelliği kullanmıyorum. Bebekken tedirgin olabilirler. Sadece anne monitörü değil kamerası da şarjlı pille çalışabiliyor yani fişe takmadan. Ama bu özelliğine de hiç ihtiyaç duymadım. Şarj edilebilir pil almadım yani
simiyyy Motorala ease 34 kullanıyorum memnunum. Bizim ev büyük biraz en uçta onun odası diğer uçtada balkon bar ve iyi çekiyor
BigBubble Weeweell kesinlikle tavsiye etmiyorum. Birden fazla kamera bağlanabiliyor hem monitörden hem telefondan takip edilebiliyor diye fazla fazla para verip aldık. İlk 2 ay çok çok memnunduk fakat sonra bağlantı hatası vermeye başladı. Meğer kronik arızası varmış alanların %90′ı aynı şeyi yaşamış. Şu an bizimki de garantide. Paranıza yazık olmasın.
EsZe Ndrg-12 hayır. Bunlar radyo frekansı mantıgıyla çalışıyor. Wifi özelliği yok. Wifi özelliği olanlarda kötü niyetli kişiler tarafından kameralara bağlanabiliyor ve izlenebiliyor gibi şeyler de okumuştum tabi bu daha istisnai bir şey. Herkesin başına gelen bir şey değil ☺️ İhtiyacınız oysa malesef bu kamerada yok
Mayisannesi34 Xiaomi nin kamerası gerçekten çok iyiyidi, fiyat performans ürünü diyebilirim. Telefondan konuşup kameradan duyabiliyorsunuz. 360 derece dönebiliyor. Uzaktan da bağlanıp izleyebiliyorsunuz biz çok memnun kalmıştık. Nasipse ikinciye kullanırız 😊
nutellayiyensincap Ndrg-12 bebevo vm903 çook memnunum. En ufak sesi iletiyor,wifisiz çalışması benim için en önemli özelliği. Kamerası prizsiz çalışmıyor tek eksiği bu. Eğer wox özelliği açıksa (ses olunca ekran açılıyor bu özellikte) ekran şarjı uzun süre gidiyordu. Kurtarıcım oldu👍🏻👌🏻
Mayisannesi34 Ndrg-12 Xiaomi Mijia Smart Home 360 Derece Dönebilen Kızılötesi Gece Görüşlü IP Kamera HD 1080p https://www.hepsiburada.com/xiaomi-mijia-smart-home-360-derece-dnebilen-kiziltesi-gece-grl-ip-kamera-hd-1080p-p-HBV00000GH8HR?magaza=App+elektronik&url_src=ios-product-detail bu fakat biz bu fiyata almamıştık çok çok daha uygundu