1esraaygun_ Doğduğundan beri biberonu alan kızım şimdi istemiyor genellikle anne sütü ile besleniyor çok nadir veriyodum mama şimdi işe başlayacam biberonla mama veriyim dedim almadı🤦🏻♀️ Ne yapmalıyım yardımcı olurmusunuz
1esraaygun_ Semaokan ve ne yapacağımı bilmiyorum yarın işe başlayacam bugün acıktıkça biberon versem alırmı acaba
Semaokan Merhaba biz bugün çözümünü bulduk sizede soylemek istedim. Benim cocugum damakli emzik kullanıyor bizde damaklı emzik uçlu biberon ucu aldık cok şükür biberonla uzun süre sonra süt icirdim🤭