UraSsmom Gayet de güzel olmuş benimde kızım olmuştu bende çok ağlamıştım sarılık olmuştu leusalık dönemin berbattı kaynana yüzünden ben tek büyüttüm ben söyle ben böyle sanki bizde biri vardı bende tektim tecrübesiydim kimseye güvenmiyordum kızım komikti gece üçlerde dörtlerde yatardı ama şimdi oğlum oldu aralarında 13 ay var biri bir yaş 4 aylık diğeri iki aylık oğlum bu sefer daha kolay geçiyor çünkü herşeyi yeni yaşadım ağlasa sustura biliyorum gazını açıktığını ne zaman emzirmem gerektiğini banyosu masajı saatlerini aksatmadıkça bebeklerimiz Gayt sakin aslında öğrendiğim ağlayarak derdini anlatmasıymiş zorlandığım tek şey kızımın hareketli olması en çok ilgiyi o istiyor düşüyor elini sıkıştırıyor birde herşeyi ağzına atma ve tadına bakma huyu var bebek yatıyor sürekli bende böyle anlatmak istedim 🥰