manicurist bence direk değiştirin aile hekiminizi. Bu birazcıkta kişilik meselesi bence, bizim aile hekimimiz ve hemşiremiz o kadar iyiler ki. Gebeliğim boyunca da sürekli ilgilendiler, hala bir sorun olduğunda arasam bile hemen açıyorlar konuşup bilgilendiriyorlar. Çevrenize sorun doktorundan memnun olan varsa aile hekiminizi değiştirin. Ben kaç tane arkadaşımı kendi doktoruma aldırdım, kadıncağızın takipteki hastalarını artırdım orası ayrı tabi 😅