Hanımlar selam durumu ozetleyim bana yardımcı olun bebegıme 2 aylkken relactaz verdıleı 2 ay boyunxa kullandık gectı dıye kestık ama tekrar basladı hazımsızlık gaz sancılaeı , bu arada yuzu sureklı sıkıntılıydı ben hıc alerjı olacagını dusunmedım kakada kan dokuntu va tok dıye ama arastırdıkca suphelendım resımlerı eklıyorum , bırde onxesınde yuzunde bır sey olmustu kafasınsa benek benek onu eklıyorum