Hanimlar bimden ilikli kemik aldim buzlu suan cikardim acilmasini bekliyorum. Cözülünce düsüklüde pisircem insallah. Düdüklüm et’i 12 dk’da yumusak lokum gibi yapiyor. iligi sizce kac dk pisirmeliyim? Ve kemikler cözülünce sirkeli suda bekletmelimiyim? Yoksa öyle sudan gecirip tenecereye alsam mi? Suyuna tereyag da eklemek istiyorum tat versin diye olur mu sizce?
simdiden cevaplar icin tesekkürler☺️