Bebeğim 2.5 aylık oldu doğduğundan beri meme emzik biberon hepsini tutuyor bir sorun yaşamadım. İhtiyaç duydukça mama da verdim hep. Gaz sancısı da meme reddi yaptığı için silikon uç kullanıyorum. Ama bu kez çok farklı. 1 aydır sağlık sorunlarıyla uğraştık hastane hastane bebeğime türlü türlü testler yapıldı 8 gün hastanede yattık vsvs tam yaşadığımız şehre döndük rahatladık ki aynı anda oğlum emmek istememeye başladı. Sorun sütümde mi onu da anlamıyorum sanırım hemen şarıl şarıl gelsin istiyor. Ağzına biberon ucu ya da emzik değse havada kapıyor ama göğsümü anladığı anda çığlığı basıyor çok çok nadir düzgün emdiği oldu şu 4 günde. Ben ne yapacağım ne olacak şimdi düşünmekten ağlamaktan mahvoldum artık çok yorgunum zaten bu sorunu nasıl çözeceğim nolur bilgisi deneyimi olan paylaşsın 😓