Aryasya Birden fazla alerji belirtisi gösteriyorsa test yapılmasına gerek olmadan rapor çıkarıyorlar çünkü testlerinde %100 doğruluk payı yok.
Bizde özel muayenehaneye gidiyoruz doktorumuz ilk olarak neocate kullan dedi ücretli aldık bir sonra ki kontrolde raporu sorduğumda devlette çıkartabilirsiniz demişti bir kağıt yazdı devlette bir doktora gidip rapor cikarttirdik