berilgok Bebeğimin yanaklarına doğru ve bağrında pütürlenme oluşuyor ara ara ve bebeğimin kilo alacağına işaret diyorlar yani sütüm yarıyormuş bu doğru mu yoksa bi alerjik durum mu ?(bebeğimin ateşi falan yok)
Balkizlarim berilgok ilk defa duydum böyle bir şey alerjik reaksiyon göstermiş olabilir yada isilik pütürlü ile kilo anlaşılır mı bence mantıklı değil 🌿🌿
Nursena0606 berilgok nasıl bir şey olduğu önemli. Yenidoğan döneminde süt yağlanması olur acaba ondan mı bahsediyorlar. Böyle micik teniyle aynı renkte olur. Bağrında ve yüzünde dediğiniz acaba isilik mi?
Semanurozgan berilgok benim kızımdada oldu onu duymadım ama isilek dedi doktor farklı bir doktorda yenidoğan egzaması dedi Bioderma otoderm krem aldım nemlendirici geçti