Eda-asel Kızlar merhaba ben geçen ay adetimin 3. Günü ilk iğnemi vurdurdum ondan 15 gün sonra tekrar adet oldum 6 gün önce temizlendim dün tekrardan lekelenme geldi normal mi acaba yaptıran var mı orucum gidiyor ona üzülüyorum 😔😔
minikturta Eda-asel ben 3 aylık kullanıyorum ilk ay adet oldum sadece başka da yok mayısta 3. Kez vurulacagim
semaahmet Eda-asel ben kullanıyordum cnm dört sene kullandım sonra bıraktım mecbur sonra oğlum yedi aylık olunca başladım ama iğne gelmiyo bulunduğum yere ondan hapa gectim
Eda-asel semaahmet anladım sizde yan etki olarak kilo Alımı falan oldu mu acaba yan etkilerde öyle yazıyor bende şuanlık öyle birşey yok ama olur diye korkuyorum
semaahmet Eda-asel insallh cnm ben baya aldım doğum kilo zaten duruyordu ama hap daha çok aldiriyo cnm