Kızlar Martin 1 de iğne vuruldum oruçtan bir gün önce adet olmaya başladım bugün 10. Gün ama hala yoğun geliyor kanamam ilk defa bu kadar uzun sürdü. 10 günden sonrası özür sayılıyor ya tutabilir miyim orucu ? Ama leke tarzında da gelmiyor adetin ikinci günü yoğun gelir ya öyle oluyor. Birde bu kanama ne zamana kadar böyle sürecek öde para yetistiremiyorum artık bıktım valla. Normal 2 paket alırdım bitmezdi. 6. Pakete geçtim 😟😟😟