Dereninannesi38 Merhabalar bebeğimin kanında enfeksiyon var klamox başladı doktorumuz fakat daha bir kaşık bile vermeden anında kustu. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu acaba ?
istanbullugelin34 Dereninannesi38 benimki de iciyo ama bir kere kistu o da beslendikten sonra yanlız sizinki de dolapta mı duruyo buz gibi iciriyorum çocuğa yaa
BirAlparslanAnnesi Dereninannesi38 evet benim bebeğim bronşiolit olduğunda kullanmıştık doktorumuz zaten kusturuyor bu antibiyotik balgamı kusarak atar demişti.geçmiş olsun
Aloneeee Dereninannesi38 benim oğlumda içemiyor ilaçları verdiğim an öğürüyor ya da kusuyor. Ancak hemen kustuğu İçin bir işe yaramaz ilaç kana karışamıyor doktorunuzla bir görüşün ilacı değiştirir bir de onu denersiniz yine olmazsa iğne veriyorlar. Geçmiş olsun
Dereninannesi38 istanbullugelin34 yok vermeden önce şırıngaya çekip oda sıcaklığında bekletiyorum öyle veriyorum dünde kustu bugün de kustu anlamadım hiçbisey 😑
Dereninannesi38 BirAlparslanAnnesi devam ettiniz mi vermeye peki ? Anında kusturuyor ya ilacın faydasını göremez diye düşündüm bende
BirAlparslanAnnesi Dereninannesi38 evet verdim her seferindede kusarak attı balgamını ama ben zaten çok antibiyotik taraftarı değilim sadece zorda kalıp 1 defa kullandık o yüzden başka antibiyotik ile karşılaştıramadım ama başka antibiyotikdede aynı etkiyi yapıyormu bebeğinize dikkat ettiniz mi?
Dereninannesi38 BirAlparslanAnnesi augmentin kullanmıştık bir ara da onda böyle bir problem yaşamamıştık valla canım
BirAlparslanAnnesi Dereninannesi38 isterseniz bir doktorunuza danısın antibiyotik alerjisi olabilir yada ağır geliyordur
susunbebekuyuyo Dereninannesi38 benim kızımda kusuyordu emerken şırıngayla mememin kenarından veriyordum ancak o şekil içiyordu