Ebrudrgt benim bebeğim de üç aylık olmaya yakın ve üç aylıkken böyle ağlamalar başladı hatta doktora götürmeye kalktım çok güçlü ağlıyordu çünkü akşam saatleri başlıyordu ve 1 saat ağlıyordu kesintisiz, dedim büyüdükten sonra kolik bebek mi oldu doktora götürdük orda da öyle ağladı doktor normal olmadığını söyledi bu ayda böyle ağlamanın başlamasının Her şeye baktı bir şey çıkmadı sadece alerjiden şüphelendik kramp giriyor olabilir dedi. Başka bir doktora gittiğimde da o sorun olmadığını ağlama tarzının böyle olduğunu söyledi çünkü hiçbir şey bulunamadı