Bizimkiler de kızımı tosun paşa diye seviyorlar sinir oluyorum daha bebek onlar yürümeye başlayınca zaten atacaklar bu kiloları kafaya takmaya hiç gerek yok ki zaten 9,5 kilo 6 aylığın normal sınırları içerisinde hayır vermeseler ne olacak sağlıkli olsunlar da sisko olsalar da olur