Yonja oyyyy canimmm doyuyo o. Anne sütü sindirimi en kolay besin olduğu için çok çabuk açıkiyor sadece. Evet ilk 2 ay memeye yapisikti bebeğim. Herkes öyle. (iki üç saatte bir emzirin demenin açıklaması şu şekilde: '‘uyuyakalirsa , herhangi bir nedenle talep etmezse bebeğin dayanabilecegi süre. ’' yenidoğan bebek ne zaman isterse ,isterse tüm gün memede durabilir. 1 gün hiç mama verme bak bakalm 24 saat boyunca en az 5 kez çiş olacak mı? Cevabın evetse sadece anne sütü ver, zaten bebek emdikçe sütun de artar. (Çok yorucu, uykusuz oluyorsun ama bir insan yetiştirmek çok zormuş gerçekten) bu arada maddi durumunuzu bilmiyorum ama mamaya verilen para yerine: humana çay, bestlak damla,badem, dereotu,tahin,-gazli değilse bulgur-,boool su tüket. ve †enn önemlisi sütüm var yetiyor.*
- demen. Sütü beyin üretir . Sen bu şekilde konuşursan artar. Bu arada maşallah ilk zamanlar benim o kadar çoktu ki ağrıyordu göğüslerim şişip, bu halde bile sütun yetmiyo mu ki, doymuyo ondan mı kalktı, ondan mı meme arıyı,ondan mı agliyo….. Dediler