Yadekus21 ben direk suyla hazirliyorum.ilk tabaga tozdan dokuyorum uzerine ilik su cok lafa olmucak sekilde ayarliyorum.icine muzu catalla eziyorum.bazen elma rendeliyorum.yumurta sarini pekmez tahin ceviz koyuyorm.kahvaltida o sekilde yediriyorum.onu yiyince baya tok tutuyor.