Ozlem1989 Ben hipp kullanıyordum bebelac’a geçmek istiyorum nasıl bir mama gaz filan yapıyor mu bebeğim 40 günlük
12sukran Ozlem1989 sma optipro kullaniyorduk aşırı kabızlık yaptı o yuzden bebelac goldda geçtik 2 haftadır kullanıyoruz bebeğim çok sevdi kakasini da yapabiliyor biz memnunuz
GlgnOlgun Ozlem1989 doğduğunda hipp ve aptamil kullandık aşırı gaz yaptı bebekac golda geçtik çok iyi gelmişti 5-6 aylık olduktan sonra normal bebekaca geçtik şükür hiçbir sıkıntısı yok.bize iyi geldi bence güzel bir mama
Diclemasal Ozlem1989 kesinlikle çok iyi bir mama benim bebeğimde 3 aylık hipp kullanıyordum hiç iyi gelmedi şimdi Bebelac Gold kullanıyorum bir aydır çok güzel bı mama gaz da yapmıyor bebeğe de güzel kilo aldırıyor
bebegimveben2901 Ozlem1989 ben çok memnunum klasik bebelac kullanıyorum gold kizim içmiyor kokuyor o ve güzel de kilo aldiriyo
tostosata Diclemasal sizce de kötü kokmuyor mu bebeğim içiyo iyi geliyo ama üff çok kötü normal bebelaca geçsek o da mı öyle kokuyo
Diclemasal tostosata evet kötü kokuyor ama bekleyince kötü kokuyor yeni yapılınca kötü kokmuyor biraz beklerse başlıyor koku
Ozlem1989 Kızlar hipp’te kötü kokuyor ama önemli olan kabız gaz yapmaması benim çocuğum çok zor yapıyor tuvaletini inşallah bebelac’ta rahat eder çocuğum kıpkırmızı oluyor inliyor tuvaletini yaparken birde 3-4 günde bir yapıyor
Ceydanlbnt Sma optipro kullandim kabızlık ve yeşil kaka sorunu yasadik bebelac gold kullaniorum çok memnunum
Bussclk Ozlem1989 valla benim kızım 10 aylık hemen hemen doğduğundan beri bebelac kullanıyorum gold da kullandım ikisinden de memnun kaldım gaz ya da kabızlık yaşamadık çok şükür
ayazasaf Ozlem1989 6 ay hipp combiotic kullanmıştık gaz vs yapmamıştı ama 2 numarasını oğlum içmedi bebelac golda geçmişti 18 ay onu içti çokta memnundum.
Berydeniz Normal Bebelac degilde gold kabiz yapmıyor digeri yapıyor sma da yapıyor kabiz 2 yıl oldu Bebelac gold kullanıyorum memnunum
Tazzecikanneee Ozlem1989 sma Aptamil hiç biri bebeğime iyi gekmedi bebelaca geçtik elhamdülillah çok memnun kaldık.